Álomnászút luxuskivitelben!

Gyermekkori álmomat szeretném megvalósítani párommal - saját szervezésben - akivel a közel egy hónapos mézeshetünk alatt kalandozunk a nagy Amerikában! A blogot elsősorban hőn szeretett családunknak szánjuk, akik óvnak, féltenek minket ettől a nagy kalandtól, másodsorban pedig mindazoknak, akik kiváncsiak arra, hogyan lehet az egykoron megálmodott, elérhetetlennek tűnő álmokat a valóságban megélni. Az írásaim a makacs tényeket fogják visszaadni, kendőzetlenül, amolyan Füfkésen. Gyertek és lélekben tartsatok velünk!

Képek

Utolsó kommentek

  • um: @Füfke: én sajnos nem voltam ilyen kitartó a napi élmények leirásában. Priviben szivesen adunk t... (2013.02.16. 18:50) Mérlegen a valóság!
  • Füfke: @um: Kedves um! Köszönjük az elismerést, bár a hajóutat így utólag kicserélném a nyugati partra, ú... (2013.02.16. 14:30) Mérlegen a valóság!
  • um: Kedves Rita ás Gábor, fantasztikus a blogotok! Mi már négyszer voltunk az USA-ban, szintén 3 hete... (2013.02.16. 09:14) Mérlegen a valóság!
  • : Találtam egy honlapot, amelyre belépve, belépési csomagtól függően minden beszervezett tagod után ... (2012.03.28. 21:58) 21. nap: Encore=Ráadás!
  • Füfke: @acsbar: Barni! Van fogalmad arról, hogy hány Való Világot, Összeesküvőket és X-faktort kell nekem... (2011.10.30. 04:02) 20. nap: Paradise Island
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

7. nap: Pihenés ezerrel

2011.10.16. 06:31 Füfke

 

Az Isten 6 nap alatt teremtett meg mindent, a 7. napon pihent. Mi is így tettünk. A feszített menetet félretéve, ezt a szombati napot a pihenésre szántuk. Szinte másról nem is szólt a nap, mint alvás, tévézés, olvasás, netezés. Délután 17 óra felé felöltöztünk, hogy meglátogassuk ismét a Golden Corall önkiszolgálót.

A mai napban tehát semmi különös nem volt, csak a pihenés és az evés. Az étkezés viszont ismét mennyei volt. Kezdtem egy laza húsleves szerűvel, aztán jött a sültkrumpli amerikai panírozott csirkével egy kis kínaival megspékelve, jó nagy adag vegyes salátával felturbózva. Az öntetet is nagyon jól eltaláltam (fokhagymás). Ezt követően jött marhahús, rántotthal, kis polipok stb-ik és még mindig nem tudtam abbahagyni, mert muszáj volt belekóstolnom a chilis babba is. Fenomenális volt minden. Ez tényleg maga a kajaparadicsom. :) Desszertnek epert, csokimázzal öntöttem le, mellé amerikai kekszet tettem és fagyival tálaltam. Hú csudajó volt így zárásnak. Rita már rég fogta a fejét, hogy hova fér ennyi minden. Az étteremben most nem voltak annyira sokan, de akik voltak azoknak 70%-a túlsúlyos, sőt azoknak is legalább a fele 150 kilós vagy még annál nagyobb teremtések voltak. Hát itt tényleg csak hízni lehet.

Azt kifelejtettem, hogy reggelire kontinentális kaját ettünk, mert benne van a hotel árában, igaz szalámi nem volt, azon kívül szerény minőségű, de laktató volt.

Így, hogy egész nap csak döglöttünk volt idő válogatni egy két képet, így ajánlom mindenki figyelmébe a new yorki első adag képeket, amiket feltöltöttem.

További képek is várhatóak, amint van idő rá. Vasárnap jön az amerikai focimeccs élőben, Tampában...biztos lesz mit írni majd róla, ennél a mainál biztosan többet!

www.indafoto.hu/fufke

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://usanaszut.blog.hu/api/trackback/id/tr853306148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2011.10.17. 00:48:22

Füfke!

Fáj a szívem a sok Meki miatt, mert én heroikus küzdelmet folytatok azért, hogy ledöntsem az amerikai polgár=meki fogyasztó tévhitet - Madisonban még nem is láttam ilyen szolgáltatót, az arizonai lakótársaim soha nem mentek.

Néhány alternatív gyorsétterem:
- Subway és Quizno's: 5$-ért hatalmas, 1 láb hosszú szendvics, ha az akciós menü nem tetszik, akkor is van 8$-ért extra húsos.
- Panda Express, ha bejön a kínai, nem tudom Floridában van-e, de nyugaton volt mindenfele, itt nincs. 5$, 2 féle hús a választott köretre.
- Ha már hamburger, akkor jó az in&out burger, ahol 2$-ért egy, a mekist magasan felülmúló hamburgert lehet kapni, de hát ez is csak gyorsétterem.

A korlátlan utántöltés minden ilyen étterem sajátja, az sem meki specialitás. :)

A Golden Corall-ról még nem hallottam, de már utána is néztem, sajna csak Milwaukee mellett van, tőlünk kicsit odébb.

És egy Orlando tipp: 2 űléses indycar a Walt Disney Speedwayen, kb. 130$. 4 kör, 2 perc az egész, de szerintem király élmény, ha vonzza az embert az ilyesmi.

_Maverick · http://newdeal.blog.hu 2011.10.17. 00:49:34

És persze az IHOP, ami kicsit drága talán ár-érték arányban, de mindenféle különleges amerikai palacsinta van, nekem pedig nagy kedvencem ez a termék.
süti beállítások módosítása